For å endre tekststørrelsen, hold Ctrl-tasten (cmd-tast på Mac) nede og trykk på + for å forstørre eller - for å forminske

Service: +47 488 52 888Support: +47 488 52 488

Tjenester

 

Den rette servicemodellen for dine behov

Steinsvik tilbyr et utvalg av servicemodeller for våre ulike produkter. Alt fra grunnleggende service ved behov til en komplett servicepakke med run-time garanti. Omfanget og innholdet av de ulike tjenestene varierer innenfor de ulike kategoriene og markedene. Vårt dyktige selgere hjelper deg gjerne med å finne den riktige servicemodellen for deg – basert på dine behov og din lokasjon.

 

Moderne fiskeoppdrett er avhengig av avansert teknisk utstyr for effektiv produksjon. Som en ledende produsent og leverandør til fiskeoppdrett legger Steinsvik mye innsats i å designe og bygge løsninger med lang levetid og lave vedlikeholdskostnader. Likevel, på grunn av de tøffe forholdene der disse systemene er i drift, er en viss grad av service og vedlikehold nødvendig for å holde systemene i gang, år etter år. Steinsvik har kompetanse, produkter og folk til å hjelpe deg å sikre en kostnadseffektiv produksjon og holde tekniske problemer og forsinkelser ned til et minimum.

 

 

Ulike behov

Ulike produkter har ulike service- og supportbehov. Basert på vår kunnskap og erfaring fra å levere utstyr til oppdrettsnæringen i mange år, har vi utviklet service, support og opplæringsprogrammer som vil sikre at du får mest mulig ut av dine Steinsvik-produkter.


Fôringssystemer

Fôringssystemer inneholder deler som trenger regelmessig service og vedlikehold. Har du en serviceavtale med oss vil vi sørge for at fôringssystemene blir vedlikeholdt med jevne mellomrom for å hindre at feil og sammenbrudd stopper produksjonen. Reservedeler og arbeid er inkludert i fastpris, og tjenesten blir utført av opplærte serviceteknikere. Basert på servicteknikernes inspeksjon vil du få en servicerapport med detaljer om hva som er utført og anbefalinger til andre servicebehov som kan være aktuelle for deg. I tillegg vil du få opplæring og tips om hvordan du kan utnytte fôringssystemet på best mulig måte.

 

  • Service-intervaller for å unngå produksjonsstans
  • Reservedeler og arbeid er inkludert
  • Servicen utføres av kvalifiserte serviceteknikere
  • Rapport med detaljer fra utført service
  • Opplæring og tips for å utnytte fôringssystemet


Kamerasystemer

Kamerasystemet spiller en viktig rolle når du ønsker full kontroll over fôringsprosessen. På grunn av de tøffe forholdene disse systemene må tåle anbefaler vi regelmessig kontroll og service på alle deler. Steinsvik har oversikten over all service som er utført på hver enkelt komponent i systemet. Serviceavtalen tilbys til en fast pris per kamerasystem. Fordelene med regelmessig service er en forlenget levetid og bedre ytelse. Systemservice gjøres normalt i perioder når det er ingen produksjon på lokaliteten.

 

  • Serviceregistrering av hver komponent
  • Fast pris per kamerasystem
  • Systemservice i perioder uten produksjon på lokaliteten.

 

Over: Montering og service av kamera i våre moderne lokeler på Frakkagjerd.

 

 

Fjerndrift og trådløse nettverk

Service på fjerndriftssystemer tilbys i en modell der Steinsvik overvåker og gir support 24/7. Det gis en run-time garanti, så hvis noe skulle skje vil Steinsvik erstatte defekte komponenter og få systemet i gang igjen, uten ekstra kostnad for kunden. Du betaler en årlig fast pris for systemet, Steinsvik er ansvarlig for nettverksovervåkning og vedlikehold. Du vil da være i stand til å fokusere på å fôre fisken, og Steinsvik tar seg av eventuelle tekniske problemer som omhandler systemet.

 

  • Vi overvåkner og gir support 24/7
  • Run-time garanti
  • Årlig fast pris

 

Vannteknologi

For våre vannbehandlingsløsninger med filtre, UV-produkter, og Plug & Play-løsninger, er vi opptatt av gode løsninger for service etter salg. Vi leverer derfor de reservedelene som trengs for vedlikehold av hele produktspekteret innen vannbehandlingsløsninger. Med regelmessig vedlikehold, utført av høyt kvalifiserte serviceteknikere, fleksible servicealternativer og eksklusiv tilgang til OEM-komponenter, vil service fra Steinsvik kutte vesentlig i risikoen forbundet med nedetid av produksjon, tilbakekalling av produkter, og svikt i prosesser, noe som sparer deg både for tid og penger.

  • Ferdigstilling
    En ferdigstilling gjennomført av Steinsvik sikrer at systemet er riktig installert, kalibrert, og arbeider med best mulig ytelse fra dag én.
  • Opplæring
    Sikkerhet i høysetet: Vårt mål er å maksimere sikkerheten ved bruk av UV-systemer. Vi gir derfor opplæring på lokasjon, slik at brukeren kan bli sikker i bruken, lære om alle aspektene ved produktet, samt få informasjon om drift og tekniske spesifikasjoner.

 

Andre produktgrupper

Vi tilbyr service- og supportprogrammer for de fleste av våre produktgrupper. Ta kontakt med en av våre salgsrepresentanter for mer informasjon.

 

 

Reparasjon og rutineservice

Dersom det har oppstått feil på utstyr vi har levert eller det er tid for rutinemessig service, kan du sende utstyret inn til oss. Til høyre under «Nedlastinger» finner du et returskjema som kan fylles ut og sendes med utstyret.

 

 

Support

Trenger du brukerstøtte? Vi er klare til å hjelpe deg.

 

 

Fjernsupport

Vi kan hjelpe deg med fjernsupport via PC. Trykk på linken i menyen og følg instruksjonene på skjermen. Husk å ringe oss på forhånd for å avtale.

 

 

Programvareoppdatering

For å nyte godt av programvareoppdateringer må du ha gyldig lisens og serviceavtale med Steinsvik.